הצהרת נגישות


מעודכן ליום 18/6/23


אנחנו במדיקליניק תמיד שואפים לספק לקהל הרחב הגולש באתר, תוכן נגיש ככל שניתן, ללא כל קשר לטכנולוגיה בה נבנה האתר. אנחנו פועלים לעדכן ולהטמיע את כללי הנגישות ככל שניתן, בהתאם לעקרונות תקן הנגישות. האתר מותאם לדרישות הנגישות לרמה 2 (AA) של התקן .2 W.C.A.G הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים.

האתר מונגש באמצעות חברת UA USER ACCESSIBILITY ותומך בטכנולוגיות מסייעות המובילות בתחום. תפריט הנגישות מציע מגוון של אפשרויות. כדי ללמוד עוד אל אופן השימוש לחצו F1 במקלדת והוראות השימוש של התוסף יופיעו.


בשל תנאים שאינם בשליטתנו, ייתכנו מקרים בהם לא נהיה מסוגלים לספק את המידע בצורה נגישה או משום שחלקים מסוימים באתרים טרם הונגשו. אנו נעקוב אחר מקרים אלו על מנת שנוכל לספק את הפיתרון הטכנולוגי המתאים.

אם אתם מתקשים בגישה לתוכן או בפונקציונליות כלשהי באתר שלנו, אנא צרו עימנו קשר באמצעות טופס צור קשר באתר או צרו קשר עם רכז הנגישות.


אם מצאתם ו/או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר בנושא הנגישות או בכלל, נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור ו/או מייל עם דיווח על הבעיה, לרכז תחום נגישות בחברה:


רכז תחום הנגישות

שם: ניקול אצ׳יל

דוא”ל: mra.mediclinic@gmail.com

טלפון: 052-3186800

כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל האפשר:

1. תיאור הבעיה

2. מהי הפעולה שניסיתם לבצע?

3. באיזה דף גלשתם?

4. סוג וגרסה של הדפדפן

5. מערכת הפעלה

6. סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)


הסדרי נגישות

תיאומי נגישות לפני ביקור:

מייל לתיאום חניה נגישה: mra.mediclinic@gmail.com

טלפון לתיאום חניה נגישה: 052-3186800

מייל לתיאום ליווי: mra.mediclinic@gmail.com

טלפון לתיאום ליווי: 052-3186800


אנשים עם מוגבלות בשמיעה יכולים ליצור איתי קשר ב:

מייל: mra.mediclinic@gmail.com

הודעות / וואטסאפ: 052-3186800

חניות נכים האם יש חניות נכים? בחניון אשדר 2000 ברחוב השלושה 13 ת"א בחניון יוחננוף (בתשלום) או חניון הפלמ"ח יגאל אלון 68 ת"א (בתשלום)

האם ישנן מדרגות בדרך? כן

האם קיים מאחז יד לצדי המדרגות? כן

האם קיימים סימני אזהרה במדרגות? כן

האם קיימת רמפה בדרך? כן

האם קיימים מאחזי צד לרמפה? כן


מעליות

האם ישנה מעלית? למחנים בחניון אשדר 2000 ברחוב השלושה 13 ת"א יש מעלית נגישה לכניסת המרפאה

האם יש כריזה קולית במעלית? לא

האם הלחצנים במעלית מבולטים ובכתב ברייל? כן


אזור המתנה

האם יש מטבחון נגיש? כן

האם יש אזור המתנה עם כיסא מותאם? כן


השירותים

האם יש שירותי נכים קרוב למשרד? כן

מה המרחק מהמשרד לשירותים? כ 10- מטר

היכן נמצאים השירותים הנגישים? בכניסת המרפאה

האם יש שילוט והכוונה לשירותי הנכים? כן


מידע נגיש

ניתן לבקש מידע נגיש לפי האפשרויות הבאות קבצי דפוס נגיש: PDF 1 נגיש.

*שימו לב – כי לפי דרישת אדם עם מוגבלויות תצטרכו להנגיש כל מידע שיבקש תוך 3 שבועות גם אם אתם לא מספקים בדרך קבע הנגשה מסוג זה.


מידע חשוב נוסף

ניתן להיכנס עם כלב נחיה לכל שטח המרפאה. המרפאה נמצאת על הרחוב והכניסה אליה מונגשת ללא מדרגות. הכניסה למעלית רק למי שמחנה בחניון אשדר 2000 ברחוב השלושה 13 ת"א. למחנים בחניון הפלמ"ח – ברחוב יגאל אלון 68 ת"א – אין צורך במעלית או במדרגות בדרך למרפאה.